Nějaké srazy Čechů a Slováků v Belgii?
Krajane.cz | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Nějaké srazy Čechů a Slováků v Belgii?  (Přečteno 39421 krát)
meisen



Karma: 0
Příspěvků: 1


« : Leden 17, 2010, 02:17:41 pm »

Ahoj Davide a ostatni, kteri jste v Belgii jiz delsi dobu,
Jsem tu jen nekolik mesicu a chtel bych vedet, jestli tu je nejaka skupina Cechu/Slovaku, kteri chodi spolu na pivo nebo nekam na vylety nebo na koncert nebo se jen nekde flakat. Pracuji jako lekar v nemocnici v Aalstu a jsem docela spolecensky:-) Dejte mi vedet, urcite prijdu. Martin
Zaznamenáno
David
Zakladatel

*

Karma: 45
Příspěvků: 2556


:)


WWW
« Odpověď #1 : Leden 17, 2010, 05:15:00 pm »

Ahoj Martine,

bohužel to vypadá tak že dokonce ani 100let starý spolek Beseda nepořádá žádné pravidelné srazy Čechů a Slováků.

Až vás bude víc a budete mít nějaký termín, tak by bylo fajn kdyby jsi to zveřejnil i pro ostatní, třeba přidá někdo další.

David


« Poslední změna: Listopad 12, 2014, 04:14:31 pm od David » Zaznamenáno
zuzkap



Karma: -1
Příspěvků: 10


« Odpověď #2 : Listopad 03, 2014, 09:32:27 am »

Ahoj,
s přítelem, který je rodilý belgičan a já jsem z ČR se stěhujeme v lednu do Belgie. Rádi bychom tam našli někoho, kdo mluví česky/slovensky a také holandsky, kdo by s náma občas zašel na nějaké ty sportovní aktivity, na pivo atd. Budeme rádi také za výměnu informaci ohledně pobytu v Belgii, pojištění atd. a hlavně získání nějakých přátel.
Budu moc ráda, pokud se někdo ozve. Děkuji. Zuzka
Zaznamenáno
Jan Zelenka



Karma: 1
Příspěvků: 31



« Odpověď #3 : Listopad 14, 2014, 01:46:51 pm »

Predne to dost zalezi na tom, kam se stehujete Úsměv
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na: