Rád bych žil,prožíval a pracoval v Berlíne
Krajane.cz | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Rád bych žil,prožíval a pracoval v Berlíne  (Přečteno 40264 krát)
JaroslavTravolta



Karma: 0
Příspěvků: 1


« : Listopad 30, 2015, 08:03:12 am »

Zdravíčko.
Rád bych začal nový život v Berlíně, kde bych dělal jakoukoliv práci a naučil se tento jazyk. Momentálně jsem samouk. Je mi 26let a přetýkám energii, kterou jsem ochoten investovat timto smerem Úsměv Momentálně dělám v Praze za barem. Nebojím se jakékoliv práce, neboť jsem také homo sapiens sapiens) naučím se cokoliv během několika málo chvil a časem v tom umím být lepší, než kdokoliv přede mnou- jde jen o příležitost. Obracím se tedy k vám s prosbou o pomoc. Víte o něčem? Pokud ano,dejte mi prosím vědět- váš čas a ochotu vám vrátím několikanásobně Úsměv. Přeji úspěšné dny
Zaznamenáno
honza3333



Karma: -24
Příspěvků: 676


« Odpověď #1 : Prosinec 01, 2015, 12:09:10 am »

Zdravičko,

ten nadbytek energie využij ke studiu německého jazyka, hledání bydlení a v neposlední řadě zaměstnání. Musíš vyvíjet aktivitu trochu jinak... Neber to jako nějakou formu kritiky, právě naopak.
Zaznamenáno
Lenke



Karma: -19
Příspěvků: 909


« Odpověď #2 : Prosinec 01, 2015, 12:55:23 pm »

Pokud přijedeš do Němec, tak i tady jsou práce, které můžeš dělat ihned, jenže jsou špatně placené. Viz ten listonoš za 6,40 € / hod. hrubého v sousedním vláknu ( http://www.germany.cz/forum/index.php?topic=24058.msg64610#msg64610 ).

Většina dělnických prací je za nejmenší mzdy, což je přibližně 8,50 € / hod. hrubého. Motorizovaný doručovatel balíků si třeba vydělá 12 € / hod., a zedník 13 - 20 ( i více ), podle toho, jak se chytí. Všechno záleží na tom, jak se snažíš, co chceš, a tudíž co proto děláš.